اینسامنیاک با Marvel’s Wolverine سراغ تجربهای تاریکتر و خشنتر رفته است؛ با گیمپلی سریع، اکشن پرهیجان و روایتی وفادار به ریشههای کمیک.
در جریان رویداد اخیر State of Play، گیمپلی تازهای از بازی موردانتظار Marvel’s Wolverine به نمایش درآمد. استودیوی اینسامنیاک گیمز، سازندهی سری موفق Marvel’s Spider-Man، وعده داده که این پروژه تجربهای متفاوت و بسیار تاریکتر را برای طرفداران رقم بزند.
برای دسترسی به اخبار و حواشی جدید سینما و به روزترین مقالات تکنولوژی، همچنین جهان بی پایان ویدیو گیم حتما به پلیفای سربزنید و از تماشای کانال یوتیوب ما غافل نشوید.

آرون جیسون اسپینوزا، مدیر ارشد انجمن اینسامنیاک، در توضیحاتی که در Playstation Blog منتشر شد، این اثر را «خشنتر و تاریکتر از آنچه پیشتر از استودیو دیدهایم» معرفی کرد. او تأکید داشت که تیم سازنده همچنان همان مبارزات سریع، روان و اکشنهای سینمایی شناختهشده را ارائه خواهد داد، اما این بار با شدت خشونت و واقعگرایی بیشتر.
شخصیت ولورین بهطور ذاتی با خشونت گره خورده است؛ استفاده بیپروای او از چنگالهای فلزیاش، تیم سازنده را وادار کرده تا صحنههایی تکاندهنده خلق کنند. به گفتهی مارکوس اسمیت، مدیر خلاقیت پروژه، هدف اصلی این بود که بازی درست همانطور که در کمیکها دیدهایم، خشن و واقعگرایانه باشد؛ و به نظر میرسد آنها در این مسیر موفق عمل کردهاند.
بازی Marvel’s Wolverine قرار است در پاییز سال آینده بهصورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۵ عرضه شود.
در انتها از شما عزیزان دعوت میشود که برای مطالعه مقاله مربوط به پسرفت گرافیکی EA Sports FC 26 روی PS4 نسبت به FIFA 20 کلیک کنید.


دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)